VEŘEJNÝ ZÁVAZEK
POSLÁNÍ
CÍLE
ZÁSADY
CÍLOVÁ SKUPINA
CO NABÍZÍME
JAK ŽÁDAT O NAŠÍ SLUŽBU
ŽÁDOST
JAK PLÁNUJEME PÉČI
JAK SE PLATÍ ZA NAŠE SLUŽBY
SAZEBNÍK
STÍŽNOSTI NA NAŠI SLUŽBU
POCHVALY NA NAŠI SLUŽBU
OCENĚNÍ NAŠÍ PRÁCE OD VEŘEJNOSTI A INSTITUCÍ
VYJÁDŘENÍ MPSV K NAŠÍ PRÁCI
VÝROČNÍ ZPRÁVY – NEPOVINNÉ ZVEŘEJNĚNÍ
ETICKÝ KODEX
PODPORA OČKOVÁNÍ COVID-19
LETÁK
POVĚŘENEC GDPR
INFORMAČNÍ POVINNOST SPRÁVCE GDPR
FOTOGALERIE
POMOC DOBROVOLNÍKŮ

Zásady poskytování pečovatelské služby

Pečovatelská služba je poskytována v souladu s platnou právní úpravou. Je poskytována na základě principu svobodné volby sociálních služeb (na základě podání žádosti). Zaměstnanci jsou seznámeni s Etickým kodexem.

1. Ochrana osobních údajů uživatelů a zachování mlčenlivosti

Zaměstnanci pečovatelské služby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se o uživatelích dozvěděli během poskytování služby a zacházet s osobními údaji uživatelů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a v souladu s ust. § 100 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.

2. Individuální přístup k uživateli, který je v souladu s jeho přáním, rozhodnutím

Zaměstnanci pečovatelské služby pracují s uživateli dle jejich přání, potřeb a možností. Vycházejí z individuálního plánování, které probíhá společně s uživateli. Zaměstnanci neprovádí takové činnosti a úkony, ke kterým by uživatel nedal souhlas.

3. Dodržování práv a respektování osobností a soukromí uživatele

Zaměstnanci pečovatelské služby respektují soukromí uživatelů, při poskytování služby v jejich domácím prostředí vstupuje zaměstnanec do bytu pouze za přítomnosti uživatele a v době, která je pro poskytování služby stanovena. Zaměstnanci respektují osobní svobodu a volbu uživatele, je kladen důraz na ochranu práv uživatelů, jejich autonomii.

4. Rovný přístup ke všem uživatelům

Zaměstnanci pečovatelské služby jednají s uživateli partnersky, rovnocenně a bez předsudků.  Jde o to, že uživatel má rozhodující slovo v průběhu služby, v čem potřebuje podporu a co si vyřídí sám. Uživatel má co největší podíl na rozhodování o důležitých hlediscích služby.

5. Profesionální poskytování služby

Profesionalita zaměstnanců vychází z požadavků zákona č. 108/2006 Sb., dále jsou zaměstnanci podporováni ve vzdělávání v sociální oblasti a další problematice související s prací s cílovou skupinou.

Naši partneři

  • Agrofert
  • Alza.cz
  • Plzeňskz kraj
  • Umo 1
  • Plzeň 2
  • Plzeň 4
  • Vodárna
  • PMDP
  • UMO 4
  • UMO 3
  • ŽIVOT 90
  • Plzeňský Kraj
  • LIONS CLUB PLZEŇ LADIES
  • Skupina ČEZ
  • Nadace Karel Komárek Family Foundation
  • Magistrát města Plzně
  • Workpress Aviation
  • Nadace EP Corporate Group